piątek, 8 sierpnia 2014

Małe przywitanie, czyli o czym będzie ten blog.

          "Dynamiczna, emocjonująca"... Dokładnie taka jest moja największa miłość - Siatkówka. Poświęcenie się najbardziej zespołowej z wszystkich drużynowych dyscyplin, jest jak zawierzenie duszy diabłu. Tracimy nad sobą kontrolę, a życie odmierzają kolejne mecze, sezony, treningi. I mimo, że wielu z nas poświęca jej całe serce, niejednokrotnie jest okrutna, zostawiając nas po meczu z niczym. Jedna piłka, pięć centymetrów lepsze dogranie, dokładniejsze rozegranie, odrobinę mocniejszy atak. Takie detale decydują, czy będziesz zwycięzcą, czy pozostaniesz nikim. Właśnie temu będzie poświęcony mój blog: walce współczesnych gladiatorów, okraszonej nie tylko wielkimi sukcesami, które zapamiętamy na lata, ale także (a może przede wszystkim) porażkami, definiującymi każdego sportowca.
 
                                                                        * * *

       To był króciutki wstęp, a teraz przejdę do informacji właściwych: blog poświęcony siatkówce zarówno reprezentacyjnej jak i ligowej. Mam nadzieję, że pojawi się parę relacji z meczy, bo (chyba) będę miała możliwość pojawienia się w plusligowych halach (jeżeli nie, to się uduszę). Oczywiście zawsze staram się o możliwie obiektywne spojrzenie na sportowe wydarzenia, ale sama jestem tylko kibicem ;) 

PS: O ulubionych drużynach dowiecie się z opisu, ale nie bójcie się - nie mam zamiaru być przesadnie stronnicza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz